Kombinują jak konie pod górkę. Czyli zostanie albo O II FL kombi, albo może już O III? A jak nie to chca Rapida sprzedawać. VW dba, żeby w Skodzie był bałagan.
Zakończenie produkcji Octavii sedan
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez EnriquezA ja myślę, że OIII po prostu nie będzie... Miejsce O2 zajmie Rapid. No chyba, że następcę Superba nazwą Octavia a samego Superba wyeliminują, ale nie sądzę bo jakieś tam zdjęcia z liftingu Superba czasem gdzieś tam się pojawiają, w przeciwieństwie do OIII...
Komentarz
-
-
Re: ?
Zamieszczone przez plega dlaczego właśnie w Katowicach?Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
Re: ?
Zamieszczone przez zepter00Zamieszczone przez plega dlaczego właśnie w Katowicach?
Kiedyś królowały tutaj Pandy oraz Fiat SC. Octavii też bywało sporo i mimo, że jest ciut mniej to Skodę b. często widać. Jednak od 2 lat przybywa coraz to bardziej Chevroletów. Zresztą zobaczcie sobie Cruze'alub Aveo (classic + LPG wychodzi mega tanio).
Mam zatem nadzieję, że Rapid będzie w PL dostępny w cenie od max 40tys (czemu ciągle słyszę w głowie "maaaarzenia") i z możliwością instalacji LPG (do 1.2 chyba w Fabii się dało). Zaś O3 obstawiam, że zacznie się cenowo od 60tys.
Skoda bez czegoś jak Tour nie ma u nas racji bytu raczej.
Kupując OI Tour się nieco wkur**łem, że 2 miesiące później pojawił się Tour2. Ale po przeliczeniu wyszło mi, że musiałbym zapłacić 5tys więcej, a na to mnie już nie byłoby stać (autko + ubezp + zakup zimówek = kasa dosłownie na styk). Zatem o O2FL mógłbym pomarzyć. Więc niech Rapid będzie cenowo osiągalny :P
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez słońZamieszczone przez neoXsKupując OI Tour się nieco wkur**łem, że 2 miesiące później pojawił się Tour2Zatem dopóki nic się nie będzie poważnego działo to nie zmieniam autka.
Komentarz
-
-
Re: ?
Zamieszczone przez neoXsMam zatem nadzieję, że Rapid będzie w PL dostępny w cenie od max 40tys (czemu ciągle słyszę w głowie "maaaarzenia")
Obstawiam min 45-47 za golasa do nawet 75-80 za diesla wypasa.
Zamieszczone przez neoXsZaś O3 obstawiam, że zacznie się cenowo od 60tys.
więc od 65 za golasa do 95 za dizla wypasa.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez słońDziś w radiu usłyszałem reklamę w której przemiły pan zaprasza do salonów Skody aby tam zapoznać się z ofertą na Octavię Tur z LPG już od 53kpln.Czyżby O2FL stała się już O2fl TOUR?????
Komentarz
-
-
Obecna O II FL NIE STANIE się O II Tour . Wogóle nie bedzie juz czegoś takiego jak O II Tour ! Tę lukę wypełni własnie Rapid.
A wiec gama modelowa Skody bediz esię przedstawić następująco: Citygo, Fabia, Yeti, Rapid, Octavia III, Superb.
Żródła mam sprawdzone i dobre - te same które podawały 2 lata temu ze O III będize autem segmentu D i te same które na 1,5 roku przed wprowadzeniem O II Tour podawały że bedzie to O II z przed l liftuCzarny Elegance
Komentarz
-
-
To ja teraz mam pytanie czy Rapid , nowa fabia i nowa octavia będzie z tych samych części co bliźniacze modele z vw, pytam bo kiedyś przeczytałem informację podana przez bodaj prezesa vw że nowe modele skody owszem będą na tych samych płytach co odpowiedniki z vw ale podzespoły już będą inne (tańsze/gorsze). Więc pozostaje pytanie jak to będzie w praktyce, już ktoś pisał że rapid to jest płyta ale obecnego polo a nie tego co pewnie wejdzie za dwa lata.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BigObecna O II FL NIE STANIE się O II Tour . Wogóle nie bedzie juz czegoś takiego jak O II Tour ! Tę lukę wypełni własnie Rapid.
A wiec gama modelowa Skody bediz esię przedstawić następująco: Citygo, Fabia, Yeti, Rapid, Octavia III, Superb.
Żródła mam sprawdzone i dobre - te same które podawały 2 lata temu ze O III będize autem segmentu D i te same które na 1,5 roku przed wprowadzeniem O II Tour podawały że bedzie to O II z przed l liftu
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez neoXsto obecnie takie być albo nie być na PL rynku gdzie rządzi cena
teraz wyniki śrubował tour bo miał gaz za free i sporo się tego w 2 lata sprzedało. do tego o2 fl miała dobrą cenę w porównaniu do konkurencji ( wielkość-cena )
teraz gdy octavia podrośnie to i cena podrośnie ale dla sporej części ludzi mniej interesujących się motoryzacją od nas to dalej zostanie taka sama octavia tylko z wyższą cena i może nie być już tak różowo jak kowalski pomyśli sobie " poszaleli jeszcze rok temu octavia kosztowała 55 ty a teraz 65" i nie będzie chciał kupić. do tego część ludzi ( znam to z autopsji) do dziś nie rozróżnia o2tour od o2fl co dalej dla nich będzie mylne że octavie można było kupić za 39 tys ( bo takia była cena na poczatku za 1.4 golas ale w reklamach to chodziło) a nie teraz za 65 (bo mniej wiecej pewnie taka cena będzie wyjściowa)BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Enriqueznie martw się, Ci co będą naprawdę chcieli kupić to będą wiedzieć o co chodzi
od tego są sprzedawcy, żeby to wyklarować.
pisze jak jest po rozmowach z ludzmi którzy mało sie orientują w motoryzacji i czasami sam się dziwie jakie to im przemyślenia wychodząBYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
Komentarz
-
Komentarz